Навчально-виробнича робота

Педагогічна практика  – невід’ємна і одна із головних ланок підготовки майбутніх спеціалістів закладів освіти, важливий етап  набуття професійної майстерності майбутнього педагога, формування його особистісних  якостей.
Впродовж навчання в коледжі студенти проходять різні види педагогічної практики, якими керують кращі викладачі коледжу.
Програма навчальної практики з основ природознавства та краєзнавства (ІІ курс, шкільне відділення) включає широке коло практичних занять. В процесі екскурсій і походів, лабораторних і практичних робіт на березі річки та луків, семінарів-практикумів студенти під керівництвом методистів-керівників практики Гудими Л.В., Пивоварової О.І., Олієвської В.Ф., Грицюка С.В., Романюка М.М. поглиблюють знання про природу рідного краю, його історію та   культуру, вчаться поєднувати теоретичний матеріал з практичним використанням на уроках природознавства.

 

 

 

 

 


Студенти відділення фізичної культури в процесі навчальної практики «Табірний збір» (зимовий, літній), що проходить в 3, 4, 6 семестрах, вправляються у виробленні професійних умінь вчителя фізичної культури. Методисти практики Руснак О.В., Паньків І.М., Шинкар Т.Ю., Луцишин В.В, Подець І.Г. організовують зі студентами туристичні походи та екскурсії,  спортивні ігри та змагання.

 

 

 

 

 


Практика з позакласної та позашкільної виховної роботи допомагає оволодіти сучасними методами, прийомами та формами проведення виховної роботи з дітьми в закладах освіти. Творчим доробком студентів другого-третього курсу є опанування методиками організації і проведення бесід та дискусій, КТЗ,  інтерактивних вправ, ігрових програм, дитячих  свят тощо.
Яскравою демонстрацією здобутих умінь і навичок студентів-третьокурсників є проведення ігрової програми «Грайся з нами, грайся як ми».

 

 

 

 

 

 

 

 


На пробній практиці, що триває впродовж 6-7 семестрів на шкільному відділенні і відділенні фізичної культури, 5-7 семестрів на музичному відділенні, 4-7 семестрів на дошкільному відділенні, у студентів формуються уміння  проводити різні типи уроків та занять, добирати та доцільно використовувати активні форми і методи роботи з дошкільниками та школярами,  спостерігати і аналізувати освітній процес, творчо підходити до вирішення освітніх завдань.
Конкурс педагогічної майстерності, що традиційно проводиться серед кращих студентів  випускних груп коледжу, свідчить про їх готовність до самостійної роботи.

 


Безперервна (переддипломна) педагогічна практика, яка проходить на робочому місці вчителя/вихователя впродовж 8 тижнів на шкільному та дошкільному відділеннях, 6 тижнів на відділення фізичної культури, 4 тижні на музичному відділенні, є завершальним етапом практичної підготовки спеціаліста. Студенти впродовж даного виду практики удосконалюють уміння і навички самостійної організації та проведення роботи вчителя/вихователя, усвідомлюючи цілісність педагогічного процесу,  вивчають досвід роботи кращих педагогів закладів освіти міста та області.


В процесі педагогічної практики «Спостереження освітнього процесу в перші дні  дитини в  школі»  студенти ознайомлюються із особливостями організації освітнього процесу в НУШ та їх впливом на процес адаптації дитини до школи.

 

 

 

 

 


Щира подяка ветеранам педагогічної праці, методистам педагогічної практики,  котрі впродовж багатьох років готували спеціалістів високого рівня для закладів освіти нашого краю:

Анісімовій Валентині Федорівні

Братушко Тетяні Антонівні

 

 

 

Гімчинському Костянтину Костянтиновичу

Горді Марії Степанівні

Губчак Наталії Миколаївні

Жовнірчук Марії Савівні

 

 

 

Кравцовій Ганні Семенівні

Лазаровичу Штефану Георгійовичу

Мінову Євгенію Леонтійовичу

 

 

 

Молвінських Вірі Гнатівні

Мойсовій Тетяні Григорівні

Настасій Антоніні Олексіївні

Присяжнюк Валентині Петрівні

 

 

 

Подецю Івану Григоровичу

Подець Любові Дмитрівні

Славінській Софії Миколаївні

Чернюху Олегу Івановичу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.